سئو خارجی برای محتوای متنی

اصول سئو مقاله ۵ تکنیک نوشتن مقاله سئو شده 2021

اولویت اصلی موتور جستجو برقراری ارتباط بین کاربران با محتوای مفید است. به همین دلیل گوگل همواره در حال اضافه کردن امکانات و المان‌های جدید به صفحه نتایج جستجو است. یکی از این المان‌ها که البته هنوز در زبان فارسی فعال نشده است People Also Asked است که به اختصار به آن PAA می‌گویند. Check my links هم ابزار دیگری است که برای بررسی کیفیت بک‌لینک‌ها و شناسایی لینک‌های مخرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشکل دیگری که به جز بسته بودن برخی از ابزارها برای آی پی ایران وجود دارد این است که بهتر است به خروجی‌های یک ابزار بسنده نکنیم.

بررسی برند سایت مورد نظر جهت تبادل لینک و لینک سازی می تواند از روش های مناسب جهت ایجاد اطمینان برای شما باشد. شما با تنظیم کردن صفحات داخلی خود می توانید به بهبود وضعیت وب سایت خود کمک کنید. چنانکه از سایت خود از لینک سازی قصد استفاده دارید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. رعایت نکات مهم در بک لینک و لینک سازی می تواند به بهبود وضعیت وب سایت کمک فراوان کند. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام استفاده از لینک سازی باید به آن پرداخته شود عدم لینک دهی به سایت ‌های با رتبه پایین تر خواهد بود.

ابتدا با مفهوم سئو خارجی آشنا شده و در ادامه مهمترین تکنیک‌ها برای تقویت سایت از طریق Off-Page را معرفی می‌کنیم. اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدی‌تر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب می‌شوند. این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.

امروزه طیف گسترده ‌ای از ابزارها و استراتژی ‌های جستجوگر می ‌توانند رتبه وب سایت شما را تقویت کنند. این عمل موجب می شود که شما با استفاده از آن ها در کنار لینک سازی بتوانید موفقیت‌ های چشمگیری کسب کنید. چنانچه به دنبال یک وبسایت موفق و کسب و کار مناسب هستید باید از اطلاعات کافی در مورد جزئیات این امر بهره مند شوید. کارها و روش های مختلفی به جهت بالابردن ارزش وب سایت ها انجام می گیرد. امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری ویدیو و تبلیغات و همچنین سئو خارجی (off page) می توانند به بهترین نحو موجب بهبود وضعیت وب سایت شما شوند.

سپس با خیالی آسوده به تماشای رشد سئوی محتوای متنی وب‌سایت خود بنشینید. درست است که استفاده از یک توضیح محصول ساده و تکراری،‌ راهی آسان برای نوشتن محتوا است؛ اما فراموش نکنید که این بخش می‌تواند برگ برنده‌ای برای سئوی شما باشد. اگر فقط روی تازه‌بودن محتوای متنی وبلاگ وب‌سایتتان تمرکز کنید و از توضیحات محصول غافل شوید، ضربه بزرگی به سئوی خود خواهید زد. با کلمات کلیدی مناسب، توضیحاتی منحصربه‌‌فرد، کاربردی و مختص برند خودتان را زیر محصولات درج کنید تا نتیجه‌ای شگفت‌انگیز از این اقدام حرفه‌ای خود ببینید. برای این‌کار می‌توانید از عناوین و توضیحات متای جذاب، تصاویر و ویدئوهای باکیفیت، ساختاربندی اصولی متن و کلمات کلیدی متناسب استفاده کنید. در کنار دقت بر این نکات ضروری، بهتر است از لینک‌های داخلی جذاب و دیزاین کاربرپسند نیز برای صفحات مختلف وب‌سایتتان غافل نشوید.

این ابزار به شما امکان می‌دهد استراتژی کلمات کلیدی رقبا را نیز بررسی کنید. کافی است آدرس وب‌سایت رقیب را وارد کنید تا ببینید برای چه کلمات کلیدی رتبه گرفته‌اند. این کار به شما کمک می‌کند کلماتی که از قلم افتاده‌اند را شناسایی کرده و لیستی از کلمات کلیدی جدید و ارزشمند برای هدف‌گذاری بسازید. تو مقالات کوتاه، مجبوری تعداد محدودی از کلمات کلیدی رو استفاده کنی، چون اگه زیاد از حد تکرارشون کنی، متن حالت اسپم پیدا می‌کنه. ولی تو مقالات طولانی، دستت بازه تا کلمات کلیدی اصلی و مرتبط رو تو جاهای مختلف، به‌صورت طبیعی به کار ببری.

از این رو چک لیست سئو داخلی لیستی از اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود. وقتی صحبت از اصطلاحات سئو سایت می شود نقشه سایت (سایت مپ) یکی از مهمترین مواردی است که باید در مورد آن صحبت شود. شما می‌توانید این فایل را در سرچ کنسول یا فایل Robots.txt به گوگل معرفی کنید. اگرچه که به خودی خود این اصطلاح سئو نمی‌تواند صرفا جنبۀ سئویی داشته باشد اما چون طبق اعلام گوگل در سال 2014 می‌تواند بر رتبه بندی سایت‌ها موثر باشد و جنبۀ فنی دارد، باید آن را در سئو تکنیکال بررسی کرد. پروتکل SSL یک فناوری امنیتی است که بین یک وب سرور و مرورگر یک لینک رمزگذاری شده ایجاد می‌کند و خودش را به صورت https در URL صفحات نشان می‌دهد.

شما با استناد به مقالات معتبر سایت‎های شناخته شده، در واقع مطلبی مستند را به خوانندگان خود ارائه می‎دهید. اینگونه، خوانندگان مطالب شما را با اعتماد بیشتری مطالعه می‎کنند، زیرا از منبع معتبر آن خبردار هستند. گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد. مثلا صفحه ادمین سایت یا صفحه پروفایل کاربران سایت نباید برای تمامی کاربران اینترنتی منتشر یا ایندکس شود. شما با ساخت نقشه سایت XML می‌توانید به گوگل دسترسی کاملی از تمامی صفحات سایت، به‌خصوص صفحات جدید بدهید. وقتی شما برای تمامی صفحات سایت خود نقشه درستی داشته باشید، ربات‌ها و خزنده‌های گوگل با کمک این نقشه می‌توانند به تمامی صفحات سایت شما سر بزنند و آنها را کراول کنند.

علاوه براین در ١٠٠ کلمه اول پاراگراف اول از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید و در بخش‌های مختلف محتوا به‌صورت نرمال و اصولی از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید. آن ها چطور این کار را کردند؟ در واقع با سرمایه گذاری و تمرکز بر روی پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب توانستند چنین معجزه ای را خلق کنند. در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. توصیه ما این است که در هر مطلب خود به حداقل ۲ سایت معتبر لینک بدهید. اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که می‌توانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینه‌ی باز شدن در پنجره جدید را بزنید.

این محتواها برگ برنده شما برای جذب کاربران و افزایش نرخ ترافیک و تبدیل هستند. کیورد ریسرچ به شما کمک می‌کند تا به نیازها، خواسته‌ها و سلیقه کاربران و مخاطبین سایت خود پی ببرید. درنتیجه، محتوایی ارزشمند و متناسب با نیازهای تولید و منتشر می‌کنید تا ترافیک و بازدید بیشتری دریافت کنید. اگر به دنبال تولید محتوا رایگان و خارجی هستید، همواره می‌توانید از پلتفرم‌های به‌روز هوش مصنوعی مثل Open AI استفاده کنید. البته پلتفرم‌های دیگری به وسیله Chat GPT توانسته‌اند امکان تولید محتوای رایگان را فراهم کنند اما محدودیت‌‌های اکانت رایگان دارند. سایت‌هایی مثل Write sonic و Jasper AI و Copy AI امکانات رایگانی برای تولید محتوای خارجی ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌‌مند شوید.

هدف از ایجاد یک محتوای سئو بیس، دوست شدن گوگل با وب‌سایت است و اینکه گوگل اصلاً وب‌سایت‌هایی را که محتوای آن‌ها سئو شده نیست را نادیده می‌گیرد. هنگامی‌که شما یک مقاله را می‌نویسید چندین نکات وجود دارد که شما باید آن‌ها را رعایت کنید. اگر محتوای شما طبق اصول‌های سئو باشد به‌مرورزمان توجه گوگل را به خودتان جلب می‌کنید. هنگام تدوین پست وبلاگ خود، از پیوند دادن به مقاله‎ها و سایت‎های دیگر نترسید. شما از طریق لینک دهی به وب سایت‎های معتبر، می‎توانید مطالب معتبر بیشتری را به خوانندگان وب سایت خود ارائه دهید.

یکی از بهترین کارها برای بهره ‌مندی از سئو خارجی یا سئو off page استفاده از بک لینک است. امروزه بسیاری از کاربران و مدیران وب سایت ها با خرید بک لینک هزینه ‌های بالایی برای کسب رتبه در گوگل پرداخت می کنند. تولید محتوای تخصصی و با کیفیت بهترین روش برای ساخت بک لینک خواهد بود. هنگامی که شما با تولید محتوای کاربردی به یک مرجع تبدیل می شوید سایت های بزرگ با تأیید صحبت ‌های شما از وب سایت تان به عنوان یک منبع استفاده می کند. برای تولید محتوای با کیفیت می توانید یک متن ساده و قابل فهم و استفاده از ویدیو و تصاویر برای درک بهتر را مد نظر داشته باشید.

اما تغییری که ایجاد شده، این است که باید این کلمه کلیدی را برای گوگل به یک انتیتی یا موجودیت تبدیل کنید. برای این کار باید در طول محتوا از مفاهیم مرتبط با کلمه کلیدی استفاده کنید. متا دیکسریپشن (توضیحات متا )یکی از اصطلاحات سئو سایت و یکی از متا تگ های HTML است که محتوای یک صفحه را خلاصه می کند. در واقع متا دسکریپشن قطعه متنی است حدود 160 کاراکتر که در بسیاری مواقع زیر عنوان لینک شما در صفحۀ نتایج گوگل به نمایش درمی‌آید. اگرچه که به عنوان یک معیار رتبه‌بندی محسوب نمی‌شود اما نوشتن یک توضیح متای درست که معرف محتوای شما همراه با کلمات کلیدی باشد، می‌تواند نظر کاربران را به خودش جلب کند. البته نکتۀ بسیار مهم این است که تصمیم اینکه توضیحات متا در صفحۀ نتایج نشان داده شود یا خیر با گوگل است و ممکن است خود گوگل متنی جایگزین (از محتوای آن صفحه) که فکر می‌کند مرتبط‌تر و مفیدتر است را نشان دهد.

مدیران و صاحبان وب سایت ها با انجام مقدمات اولیه به فکر ایجاد لینک خواهند افتاد. با این حال اولویت این مدیران استفاده از یک سایت با اطمینان بالا خواهد بود. به منظور انجام لینک سازی مناسب روش های مختلفی برای اطمینان بخشی در لینک سازی وجود دارد. سئو محتوا به معنی تولید محتوا به‌گونه‌ای است که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده و در عین حال برای مخاطبان جذاب و مفید باشد. با رعایت اصول و ترفندهای گفته شده، شما می‌توانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کرده و در نتایج جستجو بهترین رتبه‌ها را کسب کنید.

محتوای بلند یا مقالات جامع، معمولا در نتایج جستجو بهتر عمل می‌کنند. مطالعات نشان داده‌اند که محتوای با طول بیشتر (مثلاً بیش از ۱۵۰۰ کلمه) در مقایسه با محتوای کوتاه‌تر، احتمال بیشتری دارد که در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد. این نوع محتوا به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات بیشتری به کاربران ارائه کنید و موضوعات مرتبط بیشتری را پوشش دهید. یک محتوای متنی بهینه برای سئو، باید از ساختار مناسبی برخوردار باشد. این ساختار شامل استفاده از عنوان‌ها (H1, H2, H3) برای تقسیم‌بندی محتوا، و همچنین استفاده از پاراگراف‌ها و لیست‌های مرتب است تا متن به‌طور منظم و خوانا ارائه شود.

برای تصمیم گیری درباره محتوا به صورت دسته جمعی می‎توانید از طوفان فکری یا  Brainstorm استفاده کنید، اینگونه محتوایی جذاب تولید خواهید کرد. اما با این فعالیت دقیق گوگل، امکان اینکه مطالب بهینه سازی و ویراستاری نشده و غیره به رتبه بالایی برسند، کاهش می‎یابد. برای اینکه در مقابل رقبایتان قد علم کنید ضروری است بدانید چگونه از مطالب و عباراتی که کاربران به جستجوی آن می‎پردازند، به نفع خود استفاده کنید. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود.

Expertise به معنای تخصص، Authoritativeness به معنای اعتبار و Trustworthiness به معنای اعتبار پذیری اجزای این الگوریتم را تشکیل می ‌دهند. برای تاثیرگذاری سئو خارجی بهره مندی از این سه فاکتور بسیار مهم خواهد بود. برای دستیابی به این تکنیک باید نگاه سطحی را کنار گذاشته و به صورت تخصصی فعالیت کنید. با تکرار و کسب تجربه می توانید در سئو کردن محتوا دارای مهارت زیادی شوید. در صورتی که نیاز به خدمات سئو محتوا یا به صورت کلی تر سئو داخلی سایت دارید، می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. لینک های داخلی موجب ایجاد ارتباط معنایی بین محتوای صفحات مختلف سایت می گردند و این مسئله به گوگل کمک می کند تا مفهوم هر صفحه را بهتر درک کند.

همچنین لینک‌هایی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر آمده که با این مفهوم ارتباط نزدیکی دارد. لازم به ذکر است که کدهای اسکیما (Schema) را می‌توانید به‌راحتی با ابزار Schema.org نیز تولید کنید. در ادامه به معرفی بعضی از بهترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌پردازیم. به نظر شما محتوای هوش مصنوعی از نظر گوگل قابل تشخیص است؟ نظرتان در مورد پیشرفت هوش مصنوعی و تطابق آن با زندگی انسانی چیست؟ در بخش دیدگاه تجربیات و نظرات خودتان را بنویسید. نه، مقالات طولانی باید هم اطلاعات کافی داشته باشن، هم جذاب و خواندنی.

وقتی محتوایی ایندکس می‌شود که خزنده‌های گوگل توانسته باشند محتوای شما بررسی کنند و اطلاعات مورد نیازشان را جمع کرده باشند. پس بسیار مهم است که از طریق ابزار بسیار کاربردی URL Inspection در سرچ کنسول اطمینان حاصل کنید که محتوای شما حتما ایندکس شده باشد. حال کلمه “چگونگی استفاده از کلمات کلیدی بلند در محتوای سئو شده” یک کلمه کلیدی بلند یا دم‌دراز برای ما خواهد بود. بیایید، به نتایج جستجو مانند مسابقه فکر کنیم که برندگان بیشترین آرا را کسب ‎می‎کنند. اگر بخواهیم هر پیوند خارجی که برای سایت شما قرار داده می‎شود،  را یک رای مثبت در نظر بگیریم،  این رای مثبت منجر به افزایش اعتبار مطالب تولیدی سایت از نظر گوگل می‎شود.

در واقع، گاهی اوقات کاهش تعداد لینک‌های اشاره به صفحات داخلی شما می‌تواند به بهبود تلاش‌های سئو کمک کند. کیفیت لینک‌ها به صفحات داخلی شما همانند ساختار خود صفحات، اهمیت دارد. رسانه‌های شخصی یا تحت مالکیت ما می‌توانند کمک زیادی به اعتبار برند ما کنند. مثلا یک صفحه پرمخاطب در یوتیوب یا پادکستی که دنبال کننده زیادی دارد با اینکه ماهیت شبکه اجتماعی به خود نمی‌گیرد ولی موجب معرفی برند و ایجاد وفادارای در مخاطب خواهد شد. از طرفی ایجاد ارتباط دو سویه میان سایت و شبکه اجتماعی به تقویت فاکتورهایی مانند اعتبار و قابل اعتماد بودن کمک می‌کند که جزو 4 رکن اصلی E-E-A-T هستند. در اینجا مفاهیمی مثل Linkless Backlink، Brand Mention و Co-Citation اهمیت پیدا می‌کنند که در صورت استفاده به موقع و اصولی به اندازه یک لینک بر سئو خارجی ما اثرگذار هستند.

از طریق پیوندهی به دیگر مقالات سایت خود، کاربران را مدت زمان بیشتری در سایت نگه خواهید داشت که این امر منجر به کاهش بانس ریت سایت شما می‎شود. به یاد داشته باشید، هرگز لینک داخلی خرید محصولاتی را که تخفیف دارند، در انتهای مقالات سایت قرار ندهید، زیرا این امر تاثیر منفی بر سایت شما دارد و کاربران را هم دلسرد می‎کند. طبق مطالعه‌ای که توسط SEMRUSH انجام شده ۳۶ درصد از مقالاتی که دارای h2 , h3 هستند دارای عملکرد بهتری از نظر ترافیک، میزان اشتراک در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بک لینک دارند. ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس، اچرفس، ماز، سمراش و… به شما در مانیتورینگ سایت و تحلیل روند رشد فنی سایت کمک می‌کنند. این ابزارها حجم زیادی از کار را به طور خودکار انجام می‌دهند و در مواقع ضروری مثل بروز خطاهای فنی شما را آگاه می‌کنند. یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های فنی چک لیست تکنیکال شما این است که امنیت سایت خود را برقرار کنید.

این نوع محتوا معمولاً شامل ارائه‌های آموزشی، پرسش و پاسخ، و بحث‌های تخصصی است. وبینارها به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که تخصص خود را به نمایش گذاشته و با مخاطبان خود به‌طور مستقیم تعامل کنند. پادکست‌ها به‌عنوان یک روش جدید و جذاب برای تولید محتوا در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این نوع محتوا به شنوندگان این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی به محتوای صوتی گوش دهند. پادکست‌ها می‌توانند شامل بحث‌های تخصصی، مصاحبه‌ها و داستان‌گویی باشند.

آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است.کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. گوگل هم اهمیت زیادی به کاربران موبایل و همچنین واکنش‌گرایی سایت شما می‌دهد. برای اطمینان از ریسپانسیو بودن سایت خود می‌توانید از ابزار تست گوگل Google Mobile friendly Test استفاده کنید. این مسئله باعث افزایش نرخ پرش یا بانس ریت و بازگشت کاربران می‌شود. پس افزایش سرعت سایت را مد نظر قرار دهید و با کمک ابزارهای فنی لودینگ سایت را سریع‌تر کنید.

تبادل لینک با تعریف امروزی را می‌توان تبادل رپورتاژ آگهی بین دو سایت بدون پرداخت هزینه هم دانست. این روش یک جنبه کاملا سیاه و ترسناک و یک وجهه منطقی و هدفمند دارد! در گذشته سایت‌هایی بودند که با هدف تبادل لینک ایجاد شده و به اصطلاح Link Farm نامیده می‌شدند. با آپدیت‌های جدید الگوریتم گوگل این سایت‌ها جریمه شده و از نتایج جستجو حذف شدند. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، به‌جای هدف جستجو (Search Intent) از هدف کاربر (User Intent) هم استفاده می‌شود. اگه مقاله فقط پر از اطلاعات خشک باشه، حتی باارزش‌ترین مطالب هم نمی‌تونن مخاطب رو نگه دارن. با استفاده از داستان‌های واقعی، مثال‌های ملموس یا حتی شوخی‌های کوچیک می‌تونی به متن جون بدی. این‌جوری مخاطب حس می‌کنه داری باهاش حرف می‌زنی، نه اینکه براش سخنرانی کنی. نوشتن یه مقاله طولانی، شبیه هنر آشپزیه؛ باید هم مواد کافی داشته باشی و هم طعمش رو درست کنی!

با بازبینی و ویرایش، می‌توانید لحنی پیدا کنید که بهتر با مخاطبان شما هماهنگ باشد و ارتباط بهتری برقرار کند. در این مقاله جذاب و حرفه ای در دسته بندی آموزش سئو سعی کردیم یک چک لیست عالی برای شما عزیزان تهیه کنیم. با انجام نکات بالا سایت و صفحه شما آماده سئو خارجی است تا بهتر و سریع تر در گوگل رتبه بگیرید. اغلب افرادی که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند و صاحبان وب‌سایت‌ها، درک کافی از این ندارند که ارزش “سئو” بسیاری از وب‌سایت‌ها از نحوه ساختاردهی صفحات داخلی آنها نشأت می‌گیرد. این برای کاربران سایت و جذابیت شما در مقابل موتورهای جستجو اساسی است. حرفه‌ای‌های بهینه‌سازی موتور جستجو لینک‌ها را به صورت تصادفی به یک صفحه نمی‌اندازند.

هر یک از دوره های آموزشی متمم یک «نقشه راه»  دارد که مسیر یادگیری آن درس را مشخص می‌‌‌کند. با مراجعه به صفحهٔ نقشه راه یادگیری می‌توانید نقشه راه‌های مختلف را ببینید و با دوره های متنوع متمم آشنا شوید. شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید. در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید.

این ابزار کلمات کلیدی متشابهی را به شما پیشنهاد می دهد که از آنها می توانید در متن محتوا استفاده کنید. این ابزار بر خلاف بسیاری از ابزارهای معروف در این زمینه، از کلمات کلیدی فارسی نیز پشتیبانی می کند. در کنار این‌ موارد، ساختار متن را مشاهده می‌کنید که از صحبت درباره مفهوم کلی اکسسوری شروع شده و سپس به ذکر جزئیات پرداخته است. در چنین مواردی، شما می‌توانید روی حیطه‌های خاص‌تری، کلمات کلیدی خود را پیاده‌سازی کنید. همیشه به منابع معتبر ارجاع دادن، یکی از اصول اساسی در نوشتن و تحقیق است که می‌تواند به اعتبار و دقت مطالب شما بیفزاید. ارجاع به منابع معتبر نشان‌دهنده این است که اطلاعات ارائه شده بر پایه داده‌های قابل اعتماد و تحقیقات علمی استوار است، نه صرفاً نظرات شخصی یا شایعات.

برای رشد وب سایت بک لینک از فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل است که به آن نیاز داریم اما برای بهتر شدن رتبه مقاله نیز همیشه نیازی به بک لینک نیست گاهی می‌توان با سئو داخلی به رتبه خوب رسید. مقاله سئو شده مقاله‌ای است که دارای تجربه کاربری و اطلاعات ارزشمند برای کاربران سایت باشد و طبق الگوریتم‌های گوگل نوشته شده باشد این نوع مقاله نیاز به طراحی استراتژی کلمات کلیدی از قبل دارد. معمولاً وب سایت ها را بر اساس گزینه ها و عوامل مختلفی ارزیابی و رتبه ‌بندی می‌کنند. بیشتر این اصطلاحات که در این عوامل می ‌توانند موثر باشد سئو خارجی، سئو داخلی و سئو فنی یا تکنیکال هستند. بررسی هرکدام نشان می ‌دهد که به میزان قابل توجهی در رتبه بندی وب سایت شما اثرگذار هستند. از روش هایی که برای کسب اطمینان می تواند کاربردی باشد بررسی رتبه الکسای سایت مورد نظر خواهد بود.

از دید گوگل همین دو دسته بندی یعنی سفید و سیاه وجود دارد ولی از نظر متخصصین سئو گروه سومی هم داریم به نام سئو کلاه خاکستری. در شرایطی که اقدامات ما در سئو خارجی برخلاف دستورالعمل‌های گوگل باشد ولی آنقدر طبیعی به نظر برسد که همچنان اثربخش بوده و موجب جریمه سایت نشود به آن سئو کلاه خاکستری می‌گوییم. در مقابل اگر تلاش کنیم که با انتشار رپورتاژ آگهی و لینک‌سازی به این صفحه جایگاه‌ش را بهبود دهیم در واقع از سئو خارجی به عنوان یک تکنیک کلاه سیاه استفاده کرده‌ایم. در ابزار SEMrush و در بخش Keyword Magic Tool، کلمه یا عبارت مورد نظرتان را وارد کنید. در این بخش می‌توانید فهرستی از کلمات مرتبط معنایی و دسته‌بندی‌شده را ببینید که می‌توانند نشان‌دهنده انتیتی‌های مرتبط با موضوع باشد. اگر سوالی داشتید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید، حتما پاسخ خواهیم داد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری